11 Kasım 2013 Pazartesi

PARİS GÜZELİ

    Benim yemek tariflerimin çoğunu annemin tarif defteri oluşturur. Aslında yuvarlak yapılan bu kurabiyeyi kızlarımın ısrarıyla şekilli kalıplarla yaptım. hem kolay hem de lezzetli... İşte yapılışı:



MALZEMELER:
  • 1 Paket oda sıcaklığında margarin
  • 2 Yumurta
  • 1 Su bardağı toz şeker
  • 1 paket vanilya
  • 1 Paket kabartma tozu
  • 5 su bardağı un
  • 3 yemek kaşığı kakao
                      Hepsi bu kadar ...




Hamuru hazırladıktan sonra yarıya bölüp yarısını kakaoyla tekrar yoğurdum.



Böylece iki renkli hamurum  oldu.


Sonra kızların istediği gibi kalıplarla şekillendirdim. 


Tepsiye sıralayıp üzerilerine yumurta sarısı sürdüm.



180 derecelik fırında yaklaşık 15-20 dakika pişirdim



Bu da son hali....


                                   
                                          
      

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder